Tiny Finger Point Hand With Heart

26-07-2013

1 Quick tip | how to make a salad quickly.

Lieve lezers,

in de zomer heb je vaak niet echt zin in (zwaar) avondeten, of lunch, dus is salade een goede oplossing!
Hier een hele simpele, snelle tip om je salade op smaak te brengen, lekker voor de lunch, maar ook prima bij het avondeten!



Wat heb je nodig (voor 1 persoon):

  • een portie gewassen rucola sla
  • een portie gewassen cherry tomaatjes
  • feta kaas
  • een theelepeltje olijfolie
  • een theelepeltje balsamico azijn
  • een theelepeltje honing
  • een kwart theelepeltje mosterd
  • zout en peper naar smaak
Meng de olijfolie, azijn, honing, mosterd, zout en peper in een apart bakje. Roer dit goed door elkaar, eventueel met een vork. Klaar? Snijd dan een reepje Feta kaas af, verdeel het in stukjes, en voeg het bij de sla en de tomaatjes. Ook lekker met pijnboompittjes of parmezaanse kaas. Pasta, brood of crackers er bij, en je hebt een perfecte maaltijd!

Ik hoop weer dat je er wat aan hebt gehad!
Liefs,
Emma.

Ps. Ik ben nu trouwens op vakantie, dus ik kan helaas niet op reacties antwoorden. Maar als ik terug kom lees ik alles door en ik ben er heel blij mee, dan antwoord ik meteen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥