Tiny Finger Point Hand With Heart

02-03-2013

DIY: pimp your notebook(s).

Lieve lezers,

ik was laatst door al m'n schriften heen, ze waren al uit elkaar aan het vallen en alles was een rommeltje. Tijd voor iets nieuws dus. En ik bedacht om drie boekjes te kopen waar vijf tabbladen in zaten, in totaal drie boekjes voor vijftien vakken dus, heel handig. Maar ze waren allemaal hetzelfde wat natuurlijk prima was, maar hoe zou ik ze uit elkaar houden? (Maar, maar maar...) Versieren was het antwoord. Daar laat ik jullie het resultaat van zien. Een heel simpel diy-je, wat je schriften (of schoolboeken) veel leuker maakt!







Deze drie 5 subject notebooks heb ik bij de Flying Tiger gekocht. Ze waren drie euro per stuk, en er zitten vier vakken met lijntjespapier en eentje met ruitjespapier in. Het is A5 formaat, en ik ben er zelf heel blij mee.




Dat was het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, er wat inspiratie uit op hebben gedaan, en een fijne dag hebben verder.
Liefs,
Emma.

5 opmerkingen:

  1. ziet er super leuk uit!
    handige boekjes ook! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk ! Bedankt voor je reactie op mijn blog ! Hihi
    Liefs,
    isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik pimp boekje ook altijd, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat grappig ik heb die schriftjes ook, alleen heb ze niet gepimpt! X

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥